sobota 6. prosince 2014

I u nás se zastavil...










Hezký víkend mějte...
u nás pečící...

11 komentářů:

  1. Hezky je u vás Jani! Moc se mi líbí ten stromeček z vloček...
    Přeji hezký večer (já pro dnešek dopekla...)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pekla jsem včera a ještě mě pečení čeká :o))
      Díky za návštěvu .

      Vymazat
  2. máš to doma naozaj krásne....útulne...jana

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu to máš doma krásné :-)) A stromeček u myšek se taky povedl :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stromeček mě moc bavil, zítra máme besídku....snad vše dobře dopadne :o))

      Vymazat
  4. Krásné fotky z úžasně nazdobeného bytu :-)Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále něco přidávám, přendavám tak...a těším se ?o)

      Vymazat
  5. Krásně dekorace z přírodních materiálů.Moc útulné bydlení.Přeji krásný a poklidný adventní čas.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuji za návštěvu a krásný adventní čas přeji i já vám :o)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat