středa 31. prosince 2014

Dobré ráno....

takovéhle ráno bylo včera, nádhera...
když je člověk doma neví ani který den vlastně je, nikam nemusím ...
mám dnes, včera, pozítří...
jen abych nezapomněla jít do práce....


na dnešek padal a padal...
a ráno je trochu šedivé...


včera byl den šicí, pohltilo mě to a já šila a šila...
né vše je doděláno a i dneska se chystám vzít jehlu a nůžky do ruky...
a háček taky nezahálí...
já totiž když sednu k televizi a nemám nic v ruce...
spím...


taštička do kabelky na cokoliv

nedodělaná peněženka, už je po kupě jen došít drobnosti

vlnkatý polštářky hotové a trojúhelníky čekají na dnešek

a takhle to u nás vypadá když hrabu, hledám a nevím kterou látku vybrat....
máte to také tak?
Dneska je poslední den v roce, nejsme na žádné bujaré oslavy,
procházka za humna, klid a pohoda...
prožijeme den pěkně doma v klidu s něčím dobrým...

Užijte si den a mějte se fajn


2 komentáře:

  1. Janka, aj ja mam chaos v dnoch, ktory vlastne je :-) Krasnu tasticku si usila, tie domceky su super...aj u nas je to podobne, ked sijem, vsade same latky a ozdobky :-) Maj sa krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mluvíte mi z duše... :) Silvestr jsem prožila velmi podobně, jako vy.
    A ta taštička je dokonalá!
    Krásné dny! :)

    OdpovědětVymazat