neděle 23. listopadu 2014

Domečky z perníku...

čeká nás besídka....
Myšky se snaží aby se rodičům, babičkám, dědečkům atd. předvedly v plné kráse...
už jednou jsme perníkovou vesničku pekla a když jsem zapálila svíčky za perníkem,
 nádherná vůně se linula třídou...
moje Haníí připravila těsto, za což jí moc děkuji...
já radši peču než matlám :o) těsto...
a před besídkou ještě nazdobím...
snad se vše povede :o)





a dobrota pro nás ke kafíčku a čajíčku...
využila jsem slupky z jablek, přidala skořici a čaj byl výborný...
příprava koláče rychlá, jen nakrájená jablíčka, zasypaná tím co máte rádi, rozinky, brusinky, slunečnice, ořechy, skořice...
nahoru nasypat žmolenku, mouku dám na půl s pomletými vločkami a nakonec trochu přimáčknout...
upéct a jíst můžete teplé i studené...
mňam...



mějte hezkou neděli...

Jana

4 komentáře:

  1. Cítím tu vůni perníčkove vesnice až sem. To je taková nádhera, že začínám uvažovat o pečení perníku. A ten koláč ala cremble ten vyzkouším asi hned zítra :-) krásnou neděli přeji

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ta perníková vesnička bude nádherná, to vidím už teď. I ty ostatní dobrůtky vypadají skvěle, takové koláče mám moc ráda...
    Posílám pozdravy, ať se daří! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera. včera jsme si z ikea dovezli formy na perníkové vánoční chaloupky. už se těšíme na první pečení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vesnička je nádherná :-)) Já loni v Ikee koupila chaloupku na slepení a ji holky zdobily :-)) Cramble jsem zatím dělala jen švestkový :-)

    OdpovědětVymazat