pondělí 17. listopadu 2014

Sněhuláci...

šiju a šiju...
po delší době mám chuť tvořit...
záda sice naříkají, ale...
mám toho v plánu dost a nevím zdali vše stihnu ...
možné je i že jeden nápad vystřídá jiný, však to znáte...
seznam sepsaný je a po dnešku budu škrtat, jak ráda...
a připisovat...


uvařit kafčo do obr hrnku, připravit vše k obědu...
a ke stroji...
málem moje nadšení odnesla buchta, bylo to jen taktak...
ještě, že buchty voní, je zlatavá :o))



dva povlaky na polštáře, dvě prostírání...
chňapka...
natisknutý ještě jeden polštář...
nevím šlo to samo, krásné pondělí...



vyfocená moje zlatá za denního světla...



látkový košík na cokoliv...
uvnitř šedivá příze na čepuli, tu jsem začala ještě večer u televize, taky jsem jí slíbila...
vůbec nechápu jak vše krásně šlo, tolik dní než jsem se přemluvila k nějakému tvoření, kdybych jindy nelelkovala....jéé to by bylo...



a poslední dnešní počin je muchomůrka...
viděla jsem je v Ikea, ale nekupovala, chtěla jsem vyzkoušet jejich ušití
 a tady je výsledek...





hezký večer všem...
loučím se já a sněhuláci...
čekají až zima zavolá...
:o)

8 komentářů:

  1. Jani, opravdu ti to šlo :-)) Krásné věcičky si vytvořila :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to je zase záplava tvoření! krásné, a ten látkový košík, ten je prostě skvostný!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Košík jsme chtěla původně darovat, ale už jsem na vážkách

      Vymazat
  3. Jani ty máš snad v pozadí vrtulku :-D . Tolik krásy. Ten košíček nemá chybu a Ti malovaní sněhuláci taky ne. Měj se krásně a přeji Ti spoustu takových tvořivých dnů, kdy jde vše jako po másle. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš jak dlouho jsem na takový den čekala, toho přemlouvání ve dnech předešlých.

      Vymazat