pátek 10. října 2014

Ořechy...

ozvala se záda a bolí...
rozhodla jsem se chodit...
alespoň třikrát od pondělí do pátku vyrazit po práci do polí...
naštěstí jsou hned za domem...
a teď máme i dny kdy večer před šestou vyrážíme se sluníčkem...
a na ořechy...
no, pár ořechů, paběrkujeme...
ale motivace je...
a já seberu i kdeco jiného...






kdysi tudy vedla cesta do Klánovic...
přibyla dálnice, zanikla cesta a "DÍKUVZDÁNÍ" bylo v zapomnění...
najednou koukám na pole co bílého je tam...
pravda na dálku mám jednu dioptrii, takže můj muž zachraňoval, ne že je ostříž...
už se došel podívat pár dnů přede mnou...







máme pátek a já vám přeju krásný nadcházející víkend...

Jana

6 komentářů:

  1. Jani také přeji nádherný víkend. Pevně doufám, že i my se dostaneme o víkendu do lesa na sběr "čehokoliv" a do polí na pouštění draků. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani to je nádhera :o) a i ty měj moc hezký víkend...Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ořechy já ráda, hned bych šla s tebou.-))

    OdpovědětVymazat
  4. KRÁSNÁ PŘÍRODA.
    AŤ ZÁDA PŘESTANOU BOLET. CO JÓGA? MOC DOBRÉ CVIČENÍ NA BOLEST.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Já vím, když já a cvičení nikdy nešlo dohromady, ale snažím se :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, tak to ti nezávidím, vím co to je :-)) A pak i cvičím :-)) Pěkné fotečky

    OdpovědětVymazat