pondělí 27. října 2014

Výměna...



Dneska cestou ze školky spěchala jsem na poštu.
Mám balíček, no balík až ze Slovenska. Marcelko děkuji.



Radost, která mě zaplavila byla neočekávaná, díky všem kdo je ochoten zprostředkovat ,,Výměnu,,
 http://vseocosezajimam-martula.blogspot.cz/p/tvoreni.html

Radost, napětí, očekávání, vůbec moment kdy někdo neznámý dělá radost neznámému....
A když jsem balík rozbalila...jéjej..
.DÍKY..
.fotila jsem za špatného světla, večer, zítra budu hledat místa kam dárečky umístím a znovu 













 Mějte krásný volný den
Jana

3 komentáře:

  1. Jani, moc ďakujem..majte sa krásne, nech sa Vám darí...Maca.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná výměna..mě ještě čeká. musím odeslat,ale i dostanu a těším se:o)..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný balíček k tobě připutoval:-)

    OdpovědětVymazat