úterý 6. dubna 2021

 


Inspirace z netu...

barvení květinou, listem...

musela jsem to zkusit...

potřebujete látku, kladivo, květinu...

je to kouzlení...

je potřeba fortel, nebát se pořádně bouchat...

posílám Myškám ...

výuka na dálku












mějte se hezky...









14 komentářů:

  1. Jo,jo funguje je to. Máš to podařené. Taky jsem to kdysi zkoušela.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to je zajímavé. Nikdy jsem o tom neslyšela. Asi také vyzkouším. Přeji hezký den, i když u nás chumelí. M.

    OdpovědětVymazat
  3. To by se mi líbilo na ubrusu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nápad na on-line školu ))))

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc hezké. Čím se otisk na látce zafixuje?

    OdpovědětVymazat
  6. Já takhle otloukala podzimní barevné listí! I jaro vypadá na plátně moc krásně!
    Jani, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je hezká inspirace...

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, to je moc pěkné, to mě zaujalo. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, neznám a vypadá to moc hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, zajímavý nápad na tvoření. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  11. Coo to jsem vůbec netušila, že by se to takto udělalo. Nebo možná i ona ale vůbec by mě to nenapadlo. to je krásný nápad. Děkuji za tip ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, to se mi moc líbí :)
    Ať se Ti daří! Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavé. To se bude dětem líbit. :o)
    Jani, měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat