středa 6. května 2020


přebráno...
srovnáno...
chystám se na roušku do práce...
jakou...
přece myší :o)




tady pouze jedna myška...
ale mám jich třicet...
uvidíme kolik dětí nastoupí...




dnes chladno...
 ale má se počasí vylepšit...
 trochu nám napršelo...
 pyl pořádně nespláchlo...

přeji všem hezké dny...



15 komentářů:

  1. Veľmi pekné fotky, na tej prvej obdivujem ten poriadok :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne, pohodové, aj tie Tvoje tehly sú prekrásne:-)
    Všetko dobré doma, aj v práci, Janka!

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se myší rouška zdaří. :-D Obduvuju to seřazení nití, já v nich mám neskutečný binec a jako dcera švadleny, bych se měla sydět.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ano, ale dneska na ní čas nezbyl, však zítra taky den.

      Vymazat
  4. Jani,krásně srovnáno podle barviček...

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, v tvém šicím pokoji to musí jít samo!
    Myšky budou nadšené, že se shledáte!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, máš neskutečný pořádek, obdivuji, to já jsem teda bordelář. Myška je moc krásná. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, máš to krásně seřazené. Já mám špulky v košíčku na šití, jenže mám jen malý a když je srovnám, tak mi pořádek dlouho nevydrží.
    Myška je kouzelná. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. No téda, já su bordelář, nikdy nebudu mít takhle naklizíno.
    Přeji, aby se vám v kolektivu dařilo, děti budou vyhládlé po kolektivu, s rodiči je to báječné, ale děti chybí.
    U dcery na vesnici rodiče vyzvali, pokud nemusí, ať děti do školky nedávají. Je v tom kus strachu, ale kdykoliv slyším Sofinku, ty děti a kolektiv potřebuje jako sůl.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani když vidím tvůj šicí koutek.. nádherně seřazený až se za ten svůj stydím.😊 Myška je úžasná a tobě přeji krásné a pohodové dny. Z💙

    OdpovědětVymazat
  10. Niťový arzenál))))
    A jak dopadla myší rouška?
    Přeji hezký víkend a poklidný pracovní rozjezd mezi myškami)))

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, máš krásně vyrovnaný šicí koutek, v něm se nemusí už nic hledat. Vše hezky přehledné.
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat