středa 10. července 2019

Bílý, černý...


výměna...
ze schodiště do pracovny s novou pracovní deskou...
deskou ze starých prken...
z ložnice na schodiště...




  









přeji všem hezké letní dny...





10 komentářů:

  1. Povedené, hezké jsou tedy oba!
    Jani, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čeká nás ještě spousta práce, vymalováno po předělávce elektroinstalace ještě není a další a další nutnosti :o). Ale radosti ty si děláme.
      Měj se hezky, Helenko.

      Vymazat
  2. Krása v jednoduchosti, čistote, prírodných materiálov:-)
    PS: My kvôli psom nemôžeme mať prírodné rohože, koberce sa u nás musia dať prať, lebo posledný prírastok značkuje!
    Pa!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už pejska nemáme, muž a alergie a tak dalšího už jsme nepořídili.
      U vás to prostě žije. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. To podnoží obou strojů je tvarově moc hezké, dekorativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda oba, a tady je ten černý víc na očích.
      Hezké dny měj, Stáni.

      Vymazat
  4. Jani, krása. Takové změny přinášejí radost, viď? Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani oba dva jsou nádherní..i já jsem se dočkala a jeden stařičký šicí stroj mi mužíček právě renovuje.. jupí.
    Krásný víkend přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Jani, vy jste se pustili do budování:-))
    Přeji ti krásné prázdniny a pořádně si odpočiň!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásné jsou oba dva :-) Jsou to poklady, taky tu jeden mám :-)

    OdpovědětVymazat