čtvrtek 4. července 2019

Pracovna...


moje první v životě...
dřív kout v kuchyni nebo ložnici...
teď...
pohádka...



proces zrodu a radosti...




police z trámů z bývalé pergoly...




příště zabydlená...
mějte se prázdninově...




14 komentářů:

  1. Podkrovní útošiště? Vypadá to moc pěkně - hezké detaily (kování na trámu, police ve výklenku s odhalenými cihlami...). Jsem zvědavá na zabydlený výsledek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji, už tam zabydluju a kramařím :o)

      Vymazat
  2. Překrásný prostor s nádhernými detaily!
    Kochám se, Jani a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, muž mi udělal obr radost.
      Měj se hezky letně :))

      Vymazat
  3. Nádhera, predčilo to aj náš tehlový priestor doma a tie staré kúsky sú vždy naj, Jani!
    Alena V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tvůj prostor je nádherný, ráda se u tebe kochám :o)
      Staré kousky mají svůj příběh. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Jani, tam se bude krásně pracovat... Přestavba se povedla a už se těším na fotky ze zabydlování.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, už je první pracovní počin za mnou. Je paráda nemuset vše zabalit a uklidit.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Jani, krásné, tam ti bude dobře. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mám tam i lenošivé křeslo co dělal můj dědeček :)
      Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Jani, krásný prostor, nádherná vestavěná police. Už se těším na další fotky :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, z polic a trámů mám velkou radost.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  7. Jani, to se Ti bude krásně tvořit. M.

    OdpovědětVymazat