čtvrtek 12. května 2022




 Rataje nad Sázavou ...
výlet v dubnu ...
z náměstí dolu k řece ...
přes most do Ledečka ...
okolo Kuchelníku zpět do Rataj k zámku ...



















mějte se hezky ...




 

10 komentářů:

  1. Jani, paráda. Výlet I fotografie ! Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, několikrát jsme projížděli, ráda jsem se podívala na tvé fotky. Zámek tedy dostal zabrat...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nebyla jsem tam, takže ráda jsem se na fotky podívala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jano, u zámku jsem byla a u hradu dole také, oba by potřebovaly peníze a opravu. Vypadají žalostně.K Sázavě to táhne manžela, takže tam dost často jezdíváme. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že jsem nevěděla, že v Ratajích je takový zajímavý zámek - líbí se mi ty arkády.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná procházka - ty zašlé památky mají své kouzlo. Ale snad se dočkají opravy.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc pěkný výlet. Máš tu hezké foto. Na Sázavě v Ratajích školní výlet, vzpomínám, dávno tomu. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, moc hezké místo, díky za procházku. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezky se touláš:-) Přeji krásný týden.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, krásné místo, ... povedený výlet.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat