pátek 10. dubna 2015

Krásný slunečný pátek...

máme...

víc vlny nemám...
bude polštář...
ale myslím, že se k tomuto projektu jednou vrátím...
nakoupím dostatečné množství materiálu...
a do deky se pustím...
třeba z toho bude projekt desetiletí...
ale mám z díla radost...








přeji všem slunečný víkend
:o)


6 komentářů:

  1. Hezký víkend i u vás.-) Polštář bude skvělý....tohle bych nikdy nedala dohromady:-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krása..Já vám tak závidím , myslím všem , které umí háčkovat!!!Hezký víkend--

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je krásny, modrice sú moje obľúbené...

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, i polštář bude nádherný! Barvy i vzor jsou velmi nadčasové!
    Hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, polštář bude překrásný :-)) A jestli dáš deku z těch malých kousků, tak máš můj obdiv :-)) Já stále ještě nedokončila tu svou, to jsem zase začala se šátkem, se svetrem, do toho mystery a deka.....Krásnou neděli :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jů,to je bomba!Krásný polštář!hezký den Věra

    OdpovědětVymazat