pondělí 20. dubna 2015

A co že víkend ještě dal....


 vařil můj muž...¨
oba dny...
buchty jsou moje práce na přání...
a ty se mají plnit nejen o vánocích...
byly tvarohové a já dostala chuť i na makové...
koupím, udělám...




puzzle máme do školky...
ubrouskovou techniku já...
z druhé strany bych chtěla ještě dodělat puntíky od 1 -6
nebo máte jiný nápad ?

a dřevo ani nemusím psát...




kolovesta zatím napůl připravená na zkoušku...
dopadlo to jako s taškami...
když tři tašky ...
budou i tři vesty...
jen tu šedivou se mi povedlo večer rozpárat...
šla jsem večer na wc a nevšimla si, že za sebou táhnu nit...
jo šlo páralo se  krásně samo...


a v neděli byl ještě výlet do Černošic spojený s návštěvou místního zahradnictví,
ale o tom zas příště...

nakonec relax s háčkem...
a dnes opět pracovně...


mějte sluníčkový týden


5 komentářů:

  1. Jani jsi pilná jak včelička .-)Buchty...tak ty u nás už dlouho nebyly.-)Hezké dny pa Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Teda vaří muž??,to je paráda..moc hezké foto..Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Janka, s manzelom ste taka zohrana dvojka...krasne puzzle ste vytvorili :-) Na tie vesty som zvedava...vybrala si super farby :-) Maj sa krasne...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty si toho postíhala...teda Vy obaja..aby som neurazila:))

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, u nás vařil muž a já pekla :o)
    Moc se mi líbí ty puzzle a vesta bude rovněž parádní! Mimochodem, taky jsem jednou takhle párala :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat