neděle 12. dubna 2015

Jedním slovem....

dařilo se...

jistě velkým pomocníkem bylo včerejší sluníčko...
stihla jsem věcí...
přijela dcera, uklidily jsme venkovní sezení a kafčo nám moc chutnalo...
důvod...
hlavní důvod její návštěvy bylo...
"mamko prosím ušiješ mi tašku"
já šila, Pája pomáhala dodělala oběd a jedly jsme venku...
odpoledne dorazila i druhá dcera a bylo veselo...
holčičí tlachání si užil i tatínek...
večer jsem stihla došít konečně i háčkované polštářky...
ale kosočtvercový nemám povlečený...
ten příště... 



 oproti mojí, má tahle ještě dlouhý popruh přes rameno...
suma sumárum
tři ženský - tři tašky
:o)








doma vykvetla bobkovišeň...
a modřenec...
jarní radost do vázy...


dnes na nás sluníčko nějak zapomnělo...
ale i tak musím říct, že mi jde vše hezky od ruky...

mějte hezký zbytek neděle
zítra vykročte s úsměvem do nového týdne...