neděle 16. listopadu 2014

Kluci dorazili ...

po čaji jsme vyrazili na procházku...
bylo krásně, teplo a  tak já s mužským jsme udělali velký okruh lesem
 neb hafani a dcera měli už jiné plány....




ke klukům  patří ještě holka od druhé dcery...
vlastně první, jelikož je starší :o)
ale ta s námi nebyla...



klánovický les...



Xaverov
koně už venku nebyli...



a kreativní šílenství volného dne...
bramborová razítka...
zatím jen tisk, šití někdy příště...
ale sněhuláci už mají konečnou verzi...
zatím bez fotky...
a ještě...


 čekání na ...
kolegyně vyřkla prosbu...
uvidím zda se bude líbit...
jinak si jí nechám a budu se těšit já...
a do každé kapsičky si poctivě dám překvapení...


 fotila jsem večer, ale mám z ní obrovskou radost...

hezký večer a dobrou noc


6 komentářů:

  1. Jani, koukám, že těch pejsků máte taky hodně :-)) U nás zase převažují holky :-D Volný den si využila nádherně razítkování- už se těším co z toho ušiješ a panenka jako adventní kalendář, no ta teda je....kouzelná :-)) Já chci taky umět šít :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, tyhle jsou holek, u nás byla Betynka když naše holky byly menší nebo mladší...jo a adventní panenka už je pryč, doufám, že udělá radost.

      Vymazat
  2. Jani krásne šitie a hafani sú úplne krásni..maj sa krásne

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky z lesa i pejsků, fakt fešáci!
    A tvoje šikovné ruce - těm jde snad všechno...
    Moc zdravím Jani, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ten největší je Hugo a na procházce budí respekt, ale je dobráčisko.

      Vymazat