sobota 21. června 2014

Nejmenší..............

Naše nejmenší místnost..............
čtyřlístek byl vánoční dárek od jedné Myšky.............
zimu málem nepřežil a pak najednou přestěhovaný a rozrůstá se....
každý den potřebuje zalít, jinak smutně klopí své lístky...............



         už se těším na další přísun mušliček, kamínků a jiných nezbytností dotažených z cest  :o)

         taky sbíráte všechno co vám cvrnkne do nosu?
         můj muž už nemá ani žádné komentáře, díky mu....
         zvykl si...............


      a cesta z ní......................




         Tohle je zrovna taková jedna šiška cestovatelka..........................



Dneska je u nás pod mrakem, venku se mi nechce být.Rozhodla jsem se pro marmeládu, vše připravené, poslední jahůdky ze zahrádky posbírané. Ještě natrhám meduňku na další sirup a možná bude i roláda, sladká tečka.




                                                       Kytičku na stolek pro radost.
                             Mějte se krásně i bez sluníčka, zítra slibují lepší počasí a já se nechám překvapit.
                                                                     Jana

1 komentář:

  1. máš to veľmi útulné.....a ten závesný trojkošík mám aj ja, ale čierny....jana

    OdpovědětVymazat