neděle 8. června 2014

Den jako vymalovaný................

Včera byla krásná sobota, den jaký jsem potřebovala už dlouho.
Vše se dařilo, vše lehce plynulo, překulilo se pracovní dopoledne v odpočinkové odpoledne a klidný pohodový večer venku.Žádné balení do deky když chcete sedět venku až do tmy
 a počkat si na první hvězdu.................
prostě bylo vymalováno, bez mráčku, bez větru a i bez komárů.
Dostala jsem totiž k svátku venkovní svíčku proti komárům a funguje...

    Pozdní odpoledne, je krásně, manžel řádí na střeše ze strany kde už nesvítí a já si užívám klidu, 
slyším jen  ptáky a letadla, koukám na nebe a štrykuju.



Deka byla původně jednobarevná, pak jsem dostala nějaké zbytky klubíček a jelikož se mi deka zdála u jednoho konce krátká :o)) a nemohla jsem se náležitě do ní v zimě zachumlat, přišlo na řadu rozšíření.



                 
                    Samozřejmě ještě hotová není, klubíčka ubívají a odpo budu zase pokračovat.




                                      vymeteno..........................
                                      ani mráček...............................

jahůdky dozrávají, máme i nezvané jedlíky, vyberou si vždy ty nejkrásnější .................však to jistě znáte............





 













Za včerejšek bych řekla dobrou noc............
A dnes Vám přeji krásný den..............

Jana

6 komentářů:

  1. Jani to je opravdu idylka. Tak trochu závidím. :-) Já se díky rozjeté alergii a špatně zabírajícím lékům zdržuji venku co nejméně. A přitom to tam člověka tak táhne. :-) Deka je nádherná. Obdivuji každého, kdo je schopný takhle velký projekt dodělat. Já to zatím raději neriskuji. :-D Ale kdo ví. Třeba se taky jednou přesvědčím. :-D Měj se krásně a užij si stejně pohodovou neděli. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, koukám, že jsme sobotu trávily podobně :-)) Já teda musela večer do práce :-)) Krásnou neděli :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy tomu říkám pohodička :o) Přeji krásnou neděli... Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    nádherné fotky...dýchá z nich úžasná pohoda..
    a včerejší večer bez deky byl úžasný, viď??
    Deka bude úžasná!!!!
    krásný zbytek neděle
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Přehoz se krásně rýsuje .... a koukám že jsme nějak pozadu, tak velké maliny a rybíz ještě nemáme:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Holky děkuji za návštěvu.Mějte hezký týden a doufám v pohodový víkend.Naše starší přiveze ukázat nové štěně, vlastně štěněcí holku, jenže jí říkáme "Pupík!

    OdpovědětVymazat