sobota 24. května 2014

Do Klánovic na farmářské trhy............

Vyjdem za barák a šlapem a šlapem,
bylo zamračeno, šedivo, čekali jsme déšť, 
jen trošičku káplo,
 jinak nám štěstí přálo..............
Cesta je značená cyklostezka, potkáte nejen kolaře,
  někdy mě může šlak trefit jak se leknu když mě těsně míjí, 
běžce, bruslaře, mamky s kočárky i pejskaře.Je li hezké počasí lidmi se cesta hemží :o))

na cestě jich bylo...........





Cesta mezi poli, lesem, ulicemi Klánovic, Dětský domov pamatuji už jako malá holka, kamarádky mamka v něm pracovala a já jí obdivovala.................






Koukat, vybírat, nakupovat a domů............





                          







 cestou domů míjíme Tvrz Hummer,
  přibylo dětské zázemí.....................



je vidět i oběšenec uvnitř arealu



cesta z města.....


cesta domů


                                              mraky se protrhávají, vykukuje sluníčko  :o)
                                                               už se blížíme................




už vidím střechu................

šlo se moc hezky, muž nabral enegii a chystá se rozebírat a opravovat komín,
prý dokud neprší.
Píšu večer, komín je rozebrán, částečně opraven, zbytek zítra a od pondělí snad natírat střechu.
Já mám také dobité baterky, došitá taška, futrálek na brýle je, jen není z filcu jak jsem zamýšlela,
 ten jindy.
Ušila jsem tašku do "TAŠKOVÁNÍ" a ještě jednu letní - dovolenkovou.

Dobrou noc

Jana


2 komentáře: