neděle 4. května 2014

Hrnčířské trhy v Berouně.............

Jezdíme na trhy často a rádi....................

tentokrát poprvé v neděli a mašinkou...............

bylo méně lidí, nevím zda je to nedělí nebo počasím................

naštěstí sluníčko svítilo........................








 









Manžel mi koupil hrneček i kytičku, udělal mi radost.
 Loni i roky předtím jsem si kupovala ptáčky do truhlíku, 
letos bohužel nenašla jsem ani jednoho, 
              počkám na další trhy a kluci ptačí zatím ve třech.................




a cesta domů..........Srbsko

nestihla jsem pořádně Karlštejn.........

ani Hradčany............


škoda jednoho nádraží..........

Praha - hlavní nádraží..........

takže nazdar sláva výletu..................
nezmokli jsme a ...............
těším se na další výlet,
tentokrát Beroun - Karlštejn po turistické značce, snad červené, nevím musím zjistit...

přeji hladké vkročení do nového týdne, opět kratšího.......................

Jana

2 komentáře:

  1. Jejda tam toho bylo na výběr .... krásně jste si den užili:-))
    Ajka

    p.s. Kdyby tu byli pravidelní čtenáři, bych se přihlásila k odběru ... nebo aspoň ta kolonka pro odběr emailem:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Pokusím se napravit co se dá :o)) díky..............J.

    OdpovědětVymazat