pondělí 16. ledna 2023


 Dneska by byl hřích nejít na procházku…

po dlouhé době sluníčko …

zítra už být nemá, chjo ..,,

teda u nás …

proto padla volba na zámecký park v Dolních Počernicích ,,,

přiléhá k dolnopočernickému zámku a k hrází Počernického rybníka …

uprostřed parku najdete zajímavou stavbu

Kočičí hrádek …


























po procházce jsem doma obešla zahrádku, 

ale to zase jindy …


mějte se hezky …









11 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera, připomnělo mi to za prvé, že dcera jeden čas bydlela v garsonce v Počernicích a za druhé loňskou procházku okolo podobného rybníka ....jen kousíček vedle...Díky Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dolních nebo Horních ? U jakého si se procházela ty?

      Vymazat
  2. Krásná procházka, krásné fotky. Měj se hezky Jani)))Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Jani. Hotové předjaří!
    Měj pohodové dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani to je nádhera. Také jsem byla na procházce, ale sluníčko už se začalo schovávat do mraků a dost foukalo. Fotografie jsou moc krásné. Děkuji za krásnou prohlídku parku a moc se mi líbí ten Kočičí hrádek.

    OdpovědětVymazat
  5. Komentář asi spadl do SPAMU....moc krásné fotografie Jani.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je pro mě naprosto neznámá část Prahy....

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky z opravdu hezké procházky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, krásné fotky z báječné procházky. 👍👍👍
    Pro mně z Bílé Hory bohužel přes celou Prahu. Škoda, že to není blíž.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, díky, krásné fotky. Kdysi jsme poblíž bydleli. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná procházka. Já byla v pondělí v práci až do sedmi a měla jsem takový fofr,, že jsem ani nezaregistrovala, jak je venku. Aspoň mi to nebylo líto, že musím sedět v kanclu :)

    OdpovědětVymazat