pondělí 30. ledna 2023

 



Radost velká v sobotu …

malá žlutá …

rozzářila kuchyň v lednu …

  červená zase obývák …

skřítkové zatím zůstávají …

















mějte hezké dny …






11 komentářů:

  1. Já si pro radost koupila červenočervenou primulku a hvězdník takové zvláštní růžové barvy. Tedy aspoň na jmenovce. Zatím je v poupěti tak to zas bude velké překvapení.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, máš to hezky česky a vkusně načančané. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani to je nádherná primulka. Já jsem si koupila červený hyacint. Už mi vykvetl a krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si dnes přinesla pár tulipánů... také už jsem nemohla vydržet! ☺ Krásné dny přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásné zimní dekorace a parádní žlutý petrklíč. 👍👍 Je to taková předzvěst jara, na které už se nesmírně těším.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, petrklíče mám moc ráda a ta sluníčková barva je plná energie. Já mám v kuchyni na stole zatím jen hyacinty. Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem měla minulý týden růže od manžela, ale už uvadly, takže teď mám ve váze uschlé větvičky z eukalyptu z kytky, co jsem dostala před Vánoci k výročí svatby - mám je tu jako rezervu, protože vypadají pořád dobře. Ale chystám se si zas pořídit něco živého - nejraději hyacint.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezky je u vás, Jani!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, hezké dny i u vás. Koukám, že začínáš květinami vítat jaro. Doufám, že jste všichni ok. U Lolinky ve školce řádí virus. Nakonec to dopadlo tak, že mají od zítřka zavřeno. Tak hezký únor. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, moc pěkná výzdoba. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat