pátek 14. ledna 2022

 

Amaryllis…

krásně teď doma kvetou…

uchovat je neumím…

každý rok kupuji nové…








kvetou i fialky a ibišek…





mějte hezké dny…










12 komentářů:

  1. Jani, kytičky Ti krásně kvetou. Amarylis je nádherný. Jeden máme na chodbě, jsem zvědavá, jestli letos pokvete. Fialku máš krásnou, já je neumím pěstovat, vždycky mi zajdou.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani ta amarylis je úžasná. j)Já mám cibule několik let staré, ale tak bohatě květů nikdy neměly. Po odkvětu je vždy nechám zaschnout, pak vyndám cibule ze zeminy, očistím a zasadím do nové zeminy a uložím na tmavé místo a čekám, až vyrazí poupě. pak teprve přendám na okno, začnu zalévat a přihnojím. Vykvetou většinou dva až tři květy. Fialky mi teď také kvetou a kvetou i kolopejky.. Měj krásný víkend a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kvete.. Můj děda byl na ně odborník.. Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásně Ti vše kvete, radost pohledět.
    Měj prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, amyrylis ti kvete nádherně. A hezky ti kvete i fialka. Takovou má máma, já mám fialovou - dostali jsme je obě loni od syna.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, Jani!
    Ani já to s nimi neumím, tak stále kupuji nové...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně Ti to doma kvete. Mně vykvetly orchidejky, které ode mne tedy moc velkou péči nemají.
    Odkvetou a hned nasadí nový výhon na kvetení. Občas je zaleji, ani je nedávám dle návodu přes noc do vody, aby ji násály a ony kvetou a kvetou. :-) Asi to bude místem na okně mého pokoje.
    Hezký víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko, krásně ti to doma kvete. Už dlouho jsem amaryllis neměla, snad abych si ho také koupila a udělala si radost. Přeji ti pohodový pracovní týden. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, nádhera. Nevím, jestli jsem někdy amaryllis měla, ale jak se znám, moc dlouho by mi nevydržel. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné Jani.
    I já stále nakupuji a obdivuji.
    Krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  11. To je radost pozorovat, jak postupně rozkvétají a divit se, kolik květů bude ještě mít.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné květy - potěšily mě :)
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat