čtvrtek 4. února 2021


Středa byla krásně slunečná...

po práci ...

nejdřív do lesa u školky...

když zbyl čas a já ještě musela čekat ...

procházka po nábřeží byla správná volba....

jen ten konec byl pro mě střet s realitou...

nejdřív jsem netušila na co přesně koukám a dál jsem neměla odvahu jít...

z mostu už bylo jasné co vidím...

ale musím říct, pokud budu muset na test...

tak sem...





























sem...


mějte klidné dny...




20 komentářů:

  1. Raději nic nepřivolávat)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krásné fotky. 👍👍 Sluníčko už má sílu a fotky od Vltavy jsou krásné, slunečně s azurovou oblohou. Těch prvních pět vypadá jako z lesoparku na Cibulkách. A nebo mi ho jen připomínají.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, máš pravdu, jsou to Cibulka :)
      Hezké dny i tobě.

      Vymazat
    2. Jani, děkuji za potvrzení.💓 Bydlí tam dcera s rodinou a já při hlídání vnuček jsem to tam s nimi mnohokrát prochodila. Jsou už velké a mně se občas po těch dobách minulých zasteskne.

      Vymazat
  3. V neděli bylo ta krásně, že jsem také vyrazila na procházku. Kampa, Karlův most, Karlova ulice, Staromák a pak pomalu na tramvaj a domů. Tvůj blog mne zaujal, našla jsem ho náhodou a určitě to není poslední návštěva. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle trasu, o které píšeš jsem šla naposledy v adventním čase. My ze Staromáku na vlak a domů. Když jedu vlakem mám pocit, že jedu z výletu ač jsou to jen dvě zastávky. Děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, takové už skoro jarní. To sluníčko je fakt úžasné.
    Jani, měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. To byla krásná procházka ! Bohužel i s tou realitou dnešních dní.
    Měj se hezké dny - hlavně ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pevné zdraví, to si přeju a moc.
      Měj hezké a zdravé dny, Hani.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná procházka i fotografie. Až na ten střet s realitou dnešních dnů.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky, Jani. A přeji, ať není test potřeba :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat

  9. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Jani nádhernou procházku jsi měla.. sluníčko pohladilo po duši. Krásný a hlavně pokojný víkend přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, moc krásné fotky. Kochám se u ranní kávy. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné a pozitivní fotky do modra.
    Kéž by už slovo test nebylo jako každodenní chléb, spíše se radovat z prodlužujícího se dne.
    A že nám toho světla přibývá. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky!
    Jani, přeji hezké dny bez testů a nemocí! Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné prosluněné fotky. :-) <3

    OdpovědětVymazat