pondělí 22. února 2021

 

Šiju...

taková malá recyklace...

na zkoušku...

posloužilo prostěradlo...

střih padnul, tak se využilo co zbylo...

přidala jsem kytičky a mám dvoje...

šedé jsou z triček odložených...










přeji klidné dny všem...













15 komentářů:

  1. Jani, to je povedené dílo. Moc se mi líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! To je krásné, nápadité!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty tedy jsou!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmmm šikovná švadlenka jsi )))

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jsou parádní. 👍👍
    Měj krásné a tvořivě dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, ty jsou parádní! Jsi šikovná :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Jano, moc hezké, povedly se Ti.

    OdpovědětVymazat
  8. A já se musím opakovat a napsat to, co je psáno výše nade mnou.
    Bezva ! Jsi šikovná !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, šikula jsi. A ještě k tomu recyklace. Ušetříš, a ještě máš modely. To je fajn. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, to je krásná recyklace. Moc povedené modely. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  11. No páni!! Super Jani, šikovná, šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, ty jsi fakt šikulka. Všechny jsou nádherné, ale ty šedé se mi líbí hodně moc. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat