neděle 27. září 2020



 vyšlo slunce....

motám věnce....












přeji krásné dny....







10 komentářů:

  1. Vyšlo slunce, šla jsem sklidit ostružiny - to se moc nerýmuje:-)). Ale byl to fajn relax.
    Pěkné podzimní dny a slunce více.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, umotala si je moc pěkně :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden hezčí než druhý!
    Jani, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Umíš to!
    Hezký sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Svítí sluníčko? Kde? Tady už třetí den prší a prší. Ovšem ten břečťanový je něco. Taky tu mám hafo břečťanu, už kdysi jsem ho použila na základ věnce který mi teď visí na dveřích, ale takhle celý jsem nedělala, asi si nápad okopíruju a ještě udělám úplně celý břečťanový. Hortenziový bych taky ráda, ale ty moje potvory ne a ne kvést...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věnečky. Na ten z hortenzií si budu muset ještě pár let počkat, než mi ty moje pokvetou.
    Jani, přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, opět krásně zdobíš. Také už suším kvítka ze zahrady na věnečky. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, jsou to nádherné výtvory. 👍 Prostě máš na takovéhle věci talent.
    Já i z těch nejkrásnějších kytek dokážu vytvořit jen košťátko.

    OdpovědětVymazat