středa 4. ledna 2023




Novoroční procházka...
bylo krásně slunečno ...
les voněl ...
chodit cestičkami bez lidí mám ráda ...
než zajdeme do lesa kocháme se ....
oblaka jsou čarovná podívaná ...
jsou to chvíle kdy mám hlavu v oblacích ...




















mějte hezký den ....






14 komentářů:

  1. Jani to jsou moc krásné fotografie z procházky lesem. děkuji za návštěvu blogu a milý komentář. přidala jsem si Tě do přítel. Máš zajímavý a hezký blog. Krásný rok 2023 v pohodě ve zdraví a plný štěstí Ti přeji. Jára

    OdpovědětVymazat
  2. Jani teď jsem napsala komentář a zmizel. Možná, že je ve spamu. Hezký blog. Přidala jsem si Tě do přátel. Přeji krásný a pohodový den i nám začalo pěkně pršet.

    OdpovědětVymazat
  3. Každá procházka do přírody je moc fajn !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, ať Tě vedou cestičky v tomto roce v míru a zdraví. Přeji Ti vše dobré v tvoření i v práci ve školce. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Tady bylo taky po dlouhé době nádherně tak jsem vyrazila. A máš pravdu, tak krásně to venku vonělo, jako kdyby bylo už jaro.... i teplý vzduch mě chvilkami pohladil. Ale opravdu teplý.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak na nový rok, tak….. ať ti to po celý rok šlape)))
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná procházka.
    Jani do nového roku Ti přeji hlavně zdraví, štěstí a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, pěkná procházka zimním lesem.Včera před 16tou hodinou byly na nebi také pěkné úkazy, ale já jsem byla bez foťáku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, moc hezké fotky. My na Nový rok taky volili les :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, kouzelné fotky. Díky a měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Na Nový rok bylo opravdu krásně, Jani. Parádní fotky. Já se na procházku taky dostala, ale jen na maličkou...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Janičko, měli jste hezkou procházku, ať vám to všechno šlape v novém roce, co nejlépe. Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, zdravím. Les mám moc ráda, bydlím blízko něho a jsem tam často. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat