středa 8. května 2019

Konečně...



Moc Vás všechny zdravím...


zdravá již dávno...
jen čas nějak nevychází...
předělávání v domečku...
práce na zahrádce...
učení na zkoušky...
stihla jsem i šít...
neb hlava je potřeba pročistit...
nestihla vyfotit...
pletla jsem také, jen tak málo a rychlovky...
s háčkem jsem zkusila síťovku...
radost mám ze spirály...
tohle jsou počátky...
dnes už je kolem zeleno...
bylinky zasazené...
jahody jsem v létě, tak vyčistila a probrala...
 že nevím jak budou letos rodit...
u nás svítí sluníčko...
pračka volá...




Velikonoce u nás...
koledník přípravu nezanedbal :o)
a ten malý...
toho zajímala hlavně zahradní hadice...
bylo totiž hezky...
a první věta byla ,, babičko můžu hasit"
:o)
tolik naše koleda...


první jarní počin ve skleničkách...
brzy přijde na řadu meduňka a máta...


mějte se hezky...
 užívejte sluníčka a volného dne ...





11 komentářů:

  1. Hodně práce, málo času.... Chápu, protože to znám moc dobře:)
    Spirála nádherná. Tvůj nápad nebo inspirace?
    A jake budeš mít JAni zkoušky ?
    Měj se fajn. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tvoje spirála je nádherná :-)) Já tu svoji loni zrušila, prý špatné místo...ale stále toužím po jiné...Já tu mám Lexíka teď na koledu nepřijel :-) Pampelišky už mám taky ve skleničkách, ale musím se přiznat, že napodruhé...poprvé se tedy vůbec nepovedl :-)) Krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, krásné střípky z tvých dnů. Moc hezky jste si užili velikonoce - vajíčka jsou krásná. Přeji ti k učení mnoho sil . Hezké sváteční odpoledne. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásná reportáž prostřednictvím tvých fotek. Nádherná spirála. Měj pěkné dny a ať dopadnou dobře zkoušky.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásně je u vás na zahrádce. Spirála je povedená, jsem zvědavá, jak bude vypadat až zaroste. Sedmikrásky a pampelišky jsou na med, nebo sušíš?
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, pořád se něco děje, vidím, že i ty jsi v jednom kolem...
    Hezké střípky z posledních dní! Moc se mi líbí autíčka na vejcích, byly doby, kdy jsme měli auta taky na všem :o)
    Přeji hezké dny a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Spirála je moc pěkná a obrostlá bylinkami bude ještě hezčí. A vůbec pěkné fotky ze zahrádky.

    OdpovědětVymazat
  8. Jak vidím Jani, také se vůbec nenudíš a jsi pilná jako včelička. Krásné střípky z všedních dnů :o). Spirála se mi líbí již léta, ale zatím jsem nenašla vůbec místo, kam ji "vecpat".
    Hezké dny měj.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Jani opravdu nezahálíš, moc krásně je u vás.
    Spirála mne také láká, ale nějak nestíhám 😉.
    Posílám mnoho pozdravů a měj krásné májové dny.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  10. Máš bohatý život a že nemáš čas ...chápu, také neznám slovo nuda.
    Přeji příjemné chvilky s malým hasičem a ať zahrádka vzkvétá.

    OdpovědětVymazat
  11. moc pěkné fotky hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat