pátek 12. dubna 2019

Tak nevím...


kroucená větev a skleničky...
buď budu muset přidat skleničky...
nebo je pošoupnout k sobě blíž...

na židli...
využití ostříhaných travin :)
smotáno, svázáno...
nedozdobeno...






 

















přeji hezký, ač chladný víkend...




22 komentářů:

  1. Janičko, báječný nápad.Sklenice jsi pěkně využila a pergola s nimi vypadá moc pěkně.
    Přeji ti krásný víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, těším se až zapálím večer svíčky. Zatím je to na sezení u kamen :o).
      Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Jóooo to je pěkný...moc se mi to líbí.
    Krásný víkend.Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Občas nějaký nápad je potřeba :o)
      Hezké dny měj.

      Vymazat
  4. Jani, to je moc krásné. Dobrý nápad. Už přemýšlím, kam by se to dalo dát u nás :-) Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  5. To mne baví, to vypadá skvěle, jen u nás je občas takový Výdrholec, že netuší, kde všude bych ty dekorace sbírala...
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás sice taky fouká, ale vichr u vás má jistě větší sílu. Pergola stojí v závětří, jen tudy měli průlet kosáci. Uvidím, zda letová dráha bude narušena.
      Hezké dny přeji.

      Vymazat
  6. Jani, hezký nápad, vypadá to skvěle. I věnce z trávy jsou povedené.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, věnce jsou jen smotané zbytky a vyšlo to :o).
      Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Jani, pěkně jsi to nazdobila pod pergolou. Je to zajímavý nápad k využití prázdných skleniček. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recyklace mám ráda. Hezké dny přeji Maruško.

      Vymazat
  8. Jani opět úžasný nápad..moc krásně máš vyzdobeno.
    Krásné dny ti přeji. Z🖤

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, krásné :-)) Ty jsi zdobila a já o víkendu výletovala :-) Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, u nás stále práce kolem baráku, vnoučata a příprava na zkoušky. Měj se hezky.

      Vymazat
  10. Mě se to líbí moc, Jani! A máš parádní židli!
    Posílám srdečné pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, židle je starší než já :o)

      Vymazat
  11. Ahoj Jani moc pěkný blog plný nápadů a inspirace,a to je to co se mi líbí.Zdravím

    OdpovědětVymazat