pondělí 10. prosince 2018

Svícny...


u Marti, byla výzva-svicny...
nestihla jsem dát příspěvek do konce týdne...
pondělí zpoždění je tu...
první je od mého muže, tak dlouho jsem škemrala...
jen kus trámu a hřebíky...
mám ho...
po té co vosk ho sám ozdobil, jsem ještě spokojenější...
drátěný je starý, neměl sklenici...
už má, jsou v něm světýlka celeročně...


svícen andělský mám z Nanu Nana...


domečky šedé staříci a bílý je letošní z trhů...


stříbrní, první advent v Drážďanech, jo 10 let...

koupelnová miska z bouračky domu...
muž viděl a máme...


 tohle je původně svícen...
letos má jiné využití....


červený od školkových dětí...
srdíčko, první objednávka po internetu...


i květináč může býti svícnem :o)



mám jich víc, ne všechny jsou vyndané, ale ty co mám, mám ráda moc...
nefotila jsem lucerny ...
moje slabost...
ještě hrnky, těch mám taky dost...
podle nálady, chuti a tak vůbec...
znáte to ?

mějte prima týden...
jsme v půlce adventních dní...
letí to, letí...









Žádné komentáře:

Okomentovat