čtvrtek 14. srpna 2014

Poděkování............


Založit blog bylo mé přání, velké přání. Rok byla fáze prohlížení blogů než jsem se odhodlala vytvořit vlastní blog. Měla jsem obavy, ale nakonec mám radost, že jsem se do toho pustila.Psaní, vkládání jednotlivých fotek zvládnuto a přišlo další přání,fotky vložené jako koláž.Já mám termínus technikus - pohlednicové :o)
Nakonec jsem sebrala odvahu a oslovila Věrku hodnou duši, poradila a tady je výsledek.

Věrko děkuji...........




střípky z dovolené...




Mějte hezké dny, maličkosti dělají velké radosti.
Jana

6 komentářů:

  1. Povedly se Jani:-) Já umím koláže jen na Picasa, tam je to takové jednoduché:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, opravdu krásné :-))To já teda neumím...

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, já měla takovou radost... :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Jani nádhera. Třeba se ke kolážím taky někdy propracuji. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, zkusíš a budeš lapená...

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, jsem ráda, že máš radost ... o tom to na světě má být...tak ať se dílka daří...Věrka :-)

    OdpovědětVymazat