neděle 10. srpna 2014

A co že dovezeno.............


Bez kamínků, mušliček, klacíků..........
rozmarýn, vavřín..................
prostě neodjedu..............
a můj muž.............
dřevo....takže kousky pařízku......
uvidíme jak vše využijeme...........










                              
  tenhle kousek, můj oblíbený je z kousku pařízku šípkového...
          menší je ořešák a oba moc ráda nosím....
              nechám se překvapit jak muž s pařízkem naloží.. 



a klobouk..............
můj první...........
na pláži hodně využitý....



a nedělní chvilka pečení.......





Mějte se krásně, ať na dovolené, doma, na záhrádce, chaloupce či vás čeká pracovní týden...


Jana


3 komentáře:

  1. To už je slušná sbírka .... a ty štrůdly mě lákají:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je odložená v krabičce.....čekám až nastane ta správná chvíle,teď mám chvíle lenivé....

      Vymazat
  2. Krásné poklady jste si přivezli :-))

    OdpovědětVymazat