neděle 13. července 2014

Těším se................

těším se na dovolenou...............
těším se co kde najdu a přivezu..............
těším se na odpočinek.................
těším se na to, že budeme spolu..............
těším se na procházky............
na slunce, vodu, pohodu.................






těším se na zítřejší výlet................ "korunami stromů"
těším se, mám radost z opravené tašky, přidala jsem kapsu na zip a zavírání.....

původní

kapsa na zip


zavírání

a ušila polstrování na bezpečnostní pás, neb když mám tílko pás mě škrábe do ramene.....




a nakonec mé milé bloggerky...........SEZNAM..............jak píše Monča z kopečku i já musím mít seznam,
o víkendu je to pravidlem, ráda škrtám splněné a koukám co mě čeká a někdy i mine :o))
a balení, vždycky se seznamem!


se seznamem či bez něj, hlavně s úsměvem a pohodou užívejte léto ..............
Jana


3 komentáře:

  1. Ať se ti tvoje těšení vyplní ... a na ten vylepšenej pás budou tedy policajti zírat :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    Tvoje těšení je moc krásné!!!
    A bez seznamu- ani ránu- :)))
    To bych půlku věcí zapomněla!!!
    Moc hezky jsi vymyslela tu ochranu na pás- taky mne škrábe...
    jani- přeji báječnou dovolenou!!!!!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Krasnu dovolenku a tesim sa na "artefakty"...

    OdpovědětVymazat