středa 2. července 2014

Stroj v akci................

včera byl pro mě hezký den................
byla jsem na Vyšehradě................
krásná procházka, sice i sprchlo a fičelo...........
ale co hlavně, vozila jsem kočárek s malým Matějem...............
jak říká kolegyně...hůštala jsem.............
není to vnouček můj, je půjčený............
je zlatý a díky za krásný relax................
doma byla chuť a elán a pro Matěje dárek během chvíle...............




jak vyzkoušet zapínání :o))

a jelikož v práci byl zájem..............
dnes přibyly další.........




Matěj má sestřičku a myslím i na ní..........
snad ptačí sněm potěší oko 6ti leté cácorky..............
a modrý ptáček je můj...........
dětem ho mamky kupovaly za vysvědčení a já ho nutně potřebovala..........
svítí a pípá.........
když kapsu v kabelce nešikovně zmáčknu pípám i já  :o))
a lidi na zastávce koukají, poslouchají co to...............




Přeji vám krásné letní dny plné sluníčka a hezkých zážitků..........

Jana