čtvrtek 1. února 2024

 



Dnešní chvilka na zahradě…

sluníčko a mraky …

inspirace z časopisu …

koule z psího vína …

umotáno ….

malá zrovna není …






letošní první tulipány …

malé milé radosti …

tolik potřebné …






mějte hezké dny …









13 komentářů:

  1. Parádní koule, taky bych mohla nějakou umotat :o)
    A u vás doma je taky hezky...
    Jani, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jemné a něžné tulipány - přivolávají jaro. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    A poletí je tu!
    Koule z psího vína je lepší, než z matematiky :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, moc hezká koule a krásné tulipány, letos jsem je ještě neměla. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Koule se mi moc líbí. Jo,jo - tulipány jaro přivolávají. Jenže zatím je začátek února :-).
    Měj pěkné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Obě zátiší jsou moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím tě, na čem jsi motala tu kouli? Nebo se á někde najít návod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umotala jsem dva jednoduché kruhy a ty do sebe dala na kříž a pak motala a proplétala, začátek šišatý, ale jak přibývá propletenců tvaruješ a provlékáš kde je oko velké , takové nepravidelné látání. Menší by asi šel namotat na zmačkaný papír do koule nebo nafouklý balonek, ten pak propíchnout a doladit tvar. Návod jsem žádný neměla.

      Vymazat
  8. Já jsem nafoukla balonky a psí víno omotala kolem a nechala proschnout. Teď mi visí duté koule v hale a mám v nich světýlka na baterky a připnuté motýlky. Letos jsem do nich dovnitř pověsila větší vánoční ozdobu a se světýlky to vypadalo krásně. Tak jen pro inspiraci... Z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  9. Olinko, mě to s tím balonkem napadlo až když bylo hotovo. Zkusím to taky. Potřebovala jsem nutně po 14 dnech na vzduch ….svítící musí být moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, koule je teda parádní. Budeš ji ještě zdobit ?
    Přeji poklidný víkend. Já jsem na horách.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

  11. Zatím ne, ještě jsem motala věnec z ostříhaných jilmů, ten časem ano. Hory, jé… já měla hory v posteli.

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, ta koule je báječný nápad. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat