pátek 12. ledna 2024




               

     První příspěvek v novém roce .:.

co je psáno níže přeji všem z celého

 ❤️




taky vám ten čas tak letí …

včera pondělí a dnes už pátek …

musím říct, že mráz mě potěšil …

hned jsme museli vyzkoušet ledové bábovky .,,





občas se toulám cestou z práce …

dobíjím baterky chůzí …

a kochám se 😊







vzpomínám na prosincovou bílou nadílku …





na Vánoce …

letos s červenou …






vánoční toulání …

Prahou …

a Drážďany …














na konec …
chvilka na zahradě …
a vidíte ho tam taky…
já jo 






přeji klidný víkend z postele …


8 komentářů:

  1. Krásně podaný přehled zajímavostí konce roku a slibného začátku nového, Jani.
    Štastný a zdravý rok ti přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, zdravím a přeju hezký víkend i zbytek roku.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc děkuji za krásný příspěvek. Povedené bábovky, krásná atmosféra procházek i vašeho domova a anděl - nádhera!
    Přeji krásný nový rok! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké shrnutí konce loňského roku. Ledovými bábovkami jsi zahájila rok letošní a já se těším na Tvoje další příspěvky.
    Měj pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Taky jsem se procházením příspěvku pokochala!
    Přeji rok 2024, aby Ti nic nezahalilo žádný výhled ve zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné toulky a ta cesta z práce, taky by se mi líbila. A anděl snad slibuje lepší zítřky... Přeji krásné nejen lednové dny. P.S. Mašle na dveřích mne inspirovala...... Olina z Jizerek mává...

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásný příspěvek a ten anděl... To je krása. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, měla jsi krásný advent i Vánoce. Přeji vám, ať jste všichni zdraví a užíváte se v poklidu nový rok. Eva

    OdpovědětVymazat