středa 30. srpna 2023

 


Náplavka a slunečný den …

od Výtoně k Mánesu …

posezení, povídání jak ten čas i řeka plyne …

druhá polovina srpna…

ještě zbývá pár hezkých dnů …

než naskočíme do procesu …





















těším se až zase vykoukne sluníčko …


mějte hezký den ..,

dnes už snad bez  deště …


Jana


a přece jsem ráno cestou do práce zmokla …






10 komentářů:

  1. Pěkná procházka - líbí se nám na náplavce, když tam není přelidněno :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie Prahy,která mi pořád uniká.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ta náplavka je nádherná. O skleněných kolech jsem viděla v TV zajímavý dokument.
    Ty prázdniny tak strašně frčí.....tolik plánů jsem na začátku měla a nakonec jsem žádný předsevzetý úkol nesplnila a vše jsem procestovala. Ale nelituji. Zážitky mi nikdo nevezme))) od minulé středy už v procesu jsem. Zatím dobrý)))
    Měj se tam u vás. Budeš mít zase myšky?????

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, kavárnu v kolech jsme musely oželet, otvírají až ve 12.00 a my tam byly dřív. Prázdniny hrozně utekly. Plánů bylo i u nás víc. Teď už práce na nové třídě pro nové myši 🐭

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda jsem se kolem Vltavy, Jano, s tebou prošla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, moc krásné fotky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, Praha nezklame, parádní fotky. Taky doufám, že už přestane pršet...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

  8. Lezarts
    Mánes, byl tradičním nedělním zastavením na kávu a zákusek s rodiči, ale to už je hóóódně dávno. Asi by byli mile překvapeni, jak ta místa prokoukli k lepšímu!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc procházek v Praze jsem za svůj život neučinila. Mám ji trochu z ruky. Takže se vždycky ráda na fotky podívám. U nás se dnes nebe protrhalo, místy je modro i slunce vykukuje. Tak snad září přinese ještě hezké dny.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Hezká procházka. Už dlouho jsem kolem řeky nešla...

    OdpovědětVymazat