pondělí 6. února 2023

 


Bez procházek by to nešlo …

nedělní hned kousek za domem …

nefoukalo …

bylo lehounce mrazivo …















mějte prima start do nového týdne …

u nás mrazivý …








8 komentářů:

  1. Krásné fotky, Jani. Škoda, že nám trochu nenasněžilo, když konečně mrzne, že...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. To máš fajn,že máš za domem možnost procházky.Já mohu jenom po silnici.Krásné fotografie jsi pořídila.
    V neděli jsem se také konečně dostala do lesa,ale museli jsme vyjet dost za město.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, hezké fotografie, mám ráda takové detaily z přírody. Hezký den, u nás bez sněhu mrazivý. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jani to jsou krásné fotografie. Také jsem vyrazila na procházku a bylo z toho skoro 11 km... Fotky musím teprve probrat... hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, to se mi líbí, takové lišejníky, jakou mají v zimě barvičku.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva detaily. Taky jsem včera měla na programu odpolední procházku. Bylo u nás krásně - slunečno.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, krásné fotky.👍👍 Umíš si všímat detailů, které mnozí z nás při chůzi kolem přehlédnou.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, povedly se ti originální a zvláštní fotky. Jsou moc hezké. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat