čtvrtek 24. června 2021

 

První letní…

odkvetlý orlíček a kvetoucí pažitka…











první střet s  vosou…

vlétla mi do boty…

ráno krásné vlahé, věším prádlo…

a bodnutí co pálí jako čert…

pomohla cibule, jitrocel a studená koupel…

letos zatím bez léků na mega otok…




mějte hezké dny v pohodě…





12 komentářů:

  1. Jani, je mi líto tvého zranění, ale ta kachnička ve vodě je opravdu vtipná věc.Ať se noha brzy uzdraví. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, dnes jsem kontovala, že bych měla orlíček, který v tom horku rychle odkvetl, zlikvidovat, než se mi opět vysemení. A totéž pažitka. Místo toho jsem vyvazovala vše, co včerejší bouřka poslala k zemi.
    Takže děkuji za báječnou inspiraci.👍
    Cibule a jitrocel jsou na žihadlo dobrým prostředkem, já to raději, coby alergik, jistím ještě Zyrtecem.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, krásný věnec. A doufám, že následky střetnutí s vosou už zmizely.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak poeticky to začalo…
    Snad už jsi OK!
    Jani, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. No vida jak krásně vypadá najednou i takový odkvetlý orlíček! Dobrý nápad !

    OdpovědětVymazat
  6. Ať vosí bodnutí brzy přebolí. Ale pozor na tu kačenku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, věnec je nádherný. Chystám se na věnec z obilí, orlíček nemám. :o)
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko věneček je krásný, a vůbec by mne nenapadlo použít na něj orlíček. Snad už je noha v pořádku.
    Přeji ti krásné léto. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, opět krásně tvoříš. Jo bodnutí bolí jak čert. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, vždy se ráda podívám na obrázky tvého tvoření. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný věneček Jani.
    Od včely je bodnutí ještě horší, já na ni kdysi šlápla bosá na trávníku, kde si užívala květů jetelíčku. Nohu jsem měla oteklou týden tak, že jsem se nevešla do boty.
    Krásné dny měj.

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, odkvetlý orlíček a květy pažitky a jakou udělají krásu. Na bodnutí také používám cibuli. Působí stejně jako Fenistil, ale je levnější...a doma vždy po ruce.

    OdpovědětVymazat