neděle 28. června 2020




naše stověžatá...
prázdná, klidná, krásná...
naše trasa...
řekla bych pravidelná..
tentokrát jiná..

z Pohořelce na nádraží...
Masarykovo...









 







































mějte hezké dny...






12 komentářů:

  1. Praha se prostě nikdy neokouká...
    Jani, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokaždé jiná, záleží na náladě, počasí, s kým jedeme....
      Hezký zbytek neděle, Helenko.

      Vymazat
  2. Do Prahy často nejezdím, takže jsem se ráda na Tvoje fotky podívala.
    Pěknou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěřila jsem dokud jsem na vlastní oko neviděla...
      Hezkou neděli i tobě, Hani.

      Vymazat
  3. Příští týden se chystám na týden na chatu, a taky konečně do té prázdné Prahy. Myslím, že tam budu (tedy dle počasí) snad každý den! To ne, budu mít spousty práce se zahradou na chatě, ale určitě dvakrát bych tam chtěla vyrazit. tedy jeden výlet do ZOO už mám zabukovaný, a jeden ve stádiu lehké domluvy. Ale určo tam chci jet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať ti plány vyjdou a práce na chatě jde hezky od ruky. Zoo máme za sebou též.
      Měj prima týden.

      Vymazat
  4. Jak píše Helena - Praha se neokouká. Já řadou míst, které jsou na fotkách chodím často, ale i tak jsem se ráda podívala.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také chodím často, ale tohle bylo pro mě poprvé.
      Hezký den i tobě, Stáňo.

      Vymazat
  5. Matička Praha, stověžatá, kouzelná, k zulíbání.
    Moc ráda bych jí zažila takto na podzim, až se oblékne do barev.
    Děkuji za procházku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá čím nás podzim překvapí, potěší...necháme to zatím být a užívejme léta.
      Měj se hezky, Simi.

      Vymazat
  6. Krásná procházka Prahou bez davu turistů.

    OdpovědětVymazat