neděle 24. listopadu 2019

Zdravím...



všechny moc zdravím...

nikdy jsem neměla čepici na zimu...
letos tři...
zatím je teplo...

šiju...
 pomáhám Ježíškovi
:)














mějte se hezky...
ať se Vám daří nač sáhnete...





8 komentářů:

  1. Janičko, Ježíšek má určitě radost, že mu tak hezky pomáháš. Krásné tvoření.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ty jsi pilná. Ta čepice je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty tedy jedeš! Nádherná práce, úžasné barvy, moc se mi líbí!
    Přeji hezké předadventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, jsi šikovný pomocník Ježíška. Krásné dny přeje Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jsi velmi šikovný pomocník. Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvičky, ať jde práce od ruky, Ježíšek pomocníka jistě uvítá:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  7. To bude mít Ježíšek radost:-)))...takovou pomocnici má:-)
    Čepice užiješ, já už bez ní ani ránu.
    Hezké dny přeji Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Já už si na čepice tak zvykla, že letos mi přibyly již také tři nové. A pro Ježíška jsou komplety s nákrčníky také již připravené k zabalení, ještě asi připletu i návleky na ruce, zbyla příze :o).
    Máš je Jani moc hezké.
    Ála

    OdpovědětVymazat