pondělí 1. července 2019

Jak je u nás....


Nejdříve bych všechny ráda pozdravila po delší době.

a jak je tedy u nás...
teplo, slunečno...
jako všude...
stále se něco děje...
událostí mnoho, čas bez pc...
překvapivě nechyběl...
červen utekl a máme červenec...
ve školce do 26. 8. zavřená vrátka...

akcí bylo mnoho...
spokojené děti, spokojení rodiče...
deset měsíců pryč a naše malé Myši půjdou dál...
kolik se toho naučili, jak se osamostatnili...
klobouk dolů...
budou mi chybět...

těším se...
 na léto, na teplo, na kapky z nebe, na moře, na klid a pohodu...
těším se na ticho...
zahradu, výlety, čtení, tvoření...
babičkování...

zahrada začátkem června...
zelená, kvetoucí, po dešti...
šila jsem, keramičila, pletu, hraju si s provázky...
nic z toho nevyfoceno :o)

chystám se do Krumlova za kamarádkou...
na francouzské trhy na Kampě, do Zoo...
mám novou pracovnu za zkoušky...
zabydluji...







včera jsem musela zastřihnout, byl to radikální střih, dorostla do výšky cihlové zídky, meduňka i máta

hloh kvetl jako o život, po vydatném dešti se ohnul a nenarovnal, omladíme, budeme muset




zatoulané velikonoce :)






















přeji Vám krásné léto...
fůru zážitků a spousty pohody...




13 komentářů:

  1. Krásně Ti to roste a kvete Jani. Líbí se mi Tvé zákoutí se židlí i cihlová zídka.
    Hezké léto
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, děkuji, stále něco tvořím, vytvářím, přendavám. Léta užívám.
      Měj hezké letní dny.

      Vymazat
  2. Jani, chyběla si mi, ale jak čtu, žila si skutečně naplno! Máš moc krásnou zahradu!
    Přeji ti, aby bylo léto přesně takové, jak si plánuješ!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bylo toho tolik, na pc mám akorát tento týden, a pak hurá dovolená.
      Měj se sluníčkově.

      Vymazat
  3. Jani, na zahrádce to máš kouzelné :-))Ta spirála je nádherná, já tu svoji loni musela zlikvidovat a stále přemýšlím, kde ji vybudovat novou :-)) Krásné léto Ti přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, děkuji. Ze spirály jsem musela vytrhat velký trhací špenát, semínko zalétlo a přerostl všechno :o)
      Měj krásné léto.

      Vymazat
  4. Moc prima pokoukání!
    Tak ať se prázdniny vydaří podle Tvých představ!
    Krásné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, zatím se ubírají správným směrem :)
      Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Hezké to máš. Užívej prázdnin a ať ti vyjdou všechny plány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáňo. Já se na ně táák těšila.
      Hezké léto přeji i tobě.

      Vymazat
  6. Jani, krásně jsi to shrnula a napsala..těším se na tvou zabydlenou pracovnu...Krásné léto! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Inko, děkuji. Přeji krásné léto, čekám jak se máte za velkou louží. No, vím, jistě báječně....

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat