čtvrtek 2. července 2015

Klubíčka....

dobré ráno...
chystám se do práce...
nejdřív ovšem...
 chvilka času a ranní pohody se sluníčkem...
je  krásně...

až mi začnou prázdniny...
 mám připraveno co budu dělat...
a povezu s sebou na dovču...
klubíčka a háček...





slíbila jsem deku do kočárku v bílo šedé kombinaci...
a jelikož naše Maťa byla pro klubíčka se mnou...
přibylo i na svetřík pro mimi...
a na šálu a čepici pro mamku budoucí...

klubíčka kupuji tady


Ostrá...
nemáme to daleko, zajely jsme si vybrat přímo na místo...
neb jsem věděla co chci háčkovat, ale nebyla jsem si jistá z jaké vlny...
paní Ivana je ochotná, poradí , každé klubko si můžete osahat...
a co hlavně...
nikdo na vás nespěchá...
prostě ...nákup doma...

a když Ostrá...
 lze spojit příjemné dvakrát...
s kamarádkou jsme si loňské prázdniny na tradiční řemesla taky vyrazily...

a že nezahálím...
při odpolední siestě...



koukám, zástěna zůstala po grilování s deštěm :o))


 beru do ruky jehlice, plán je tílko na léto k bílým tříčtvrťákům a tílku...
vím, měla jsem začít o dost dřív...
no jo, snad na dovolenou bude hotovo...





mějte krásný den...

já se těším na odpolední siestu...
:o)






Žádné komentáře:

Okomentovat