pondělí 11. srpna 2014

Sto..................




Srpen je měsíc našich narozenin, mých a mého muže .................


společně máme stovku..............


a tak jsme si nadělili dárek společný..............


novou pohovku............






krásně se na ní sedí.............
krásně se na ní leží...........
krásně se na ní odpočívá.........







Přestože dnes ráno bylo zataženo a lehce poprchávalo, můj muž rozhodl, vstávat, jdeme na výlet.
Vstala jsem, našla vypraný batoh po dovolené, zabalila pití a sůšu, přidala deštníky a honem na nádraží.
A kam, že jsme to jeli???
Napíšu příště.
Mějte se prázdninově   :o))

Jana

6 komentářů:

  1. Jani, moc gratuluji k narozeninám a pohodlné pohovce, vypadá fakt dobře!
    I já mám doma lva, slavilo se celý víkend :o)
    Moc zdravím, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani vše nej ♥
    A jsem zvědavá kam jste jeli:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, gratuluji vám oběma :-) ke kulatinám .... sto je nádherné číslo ♥ I u nás slavíme v srpnu narozeniny oba, jen jsme tu stovku už "maličko" překročili :-) pa Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Také dodatečně gratuluji :-)) Krásný dárek jste si k té stovce dali :-)) U nás bude slavit mamka a přítel a ti už mají dohromady dost po stovce :-))

    OdpovědětVymazat