středa 2. července 2014

Stroj v akci................

včera byl pro mě hezký den................
byla jsem na Vyšehradě................
krásná procházka, sice i sprchlo a fičelo...........
ale co hlavně, vozila jsem kočárek s malým Matějem...............
jak říká kolegyně...hůštala jsem.............
není to vnouček můj, je půjčený............
je zlatý a díky za krásný relax................
doma byla chuť a elán a pro Matěje dárek během chvíle...............




jak vyzkoušet zapínání :o))

a jelikož v práci byl zájem..............
dnes přibyly další.........




Matěj má sestřičku a myslím i na ní..........
snad ptačí sněm potěší oko 6ti leté cácorky..............
a modrý ptáček je můj...........
dětem ho mamky kupovaly za vysvědčení a já ho nutně potřebovala..........
svítí a pípá.........
když kapsu v kabelce nešikovně zmáčknu pípám i já  :o))
a lidi na zastávce koukají, poslouchají co to...............




Přeji vám krásné letní dny plné sluníčka a hezkých zážitků..........

Jana

3 komentáře:

  1. Jani krásně tvořivou náladu jsi měla. Já už se tedy k žádnému kočárku moc nehrnu. :-D Ale třeba mě to zase časem chytne. Po dvou mých rarašcích, kteří jsou necelé dva roky po sobě, mě miminka nějak neberou. Měj se moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, já mám nárok na babičku............ :o)) proto obdarovávám kolegyně ve stavu těšení a pak ty co už chovají, u nás letos se zadařilo. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to jsou nádherné bryndáčky :-) A tričko muselo určitě taky potěšit :-)) Já si teď zrovna vnoučka užívám, teď teda ještě spinká :-))

    OdpovědětVymazat