sobota 1. října 2022




 Poslední střípky zahradní …

pak už jen čaj, svetr, háček a deku …
















vnoučatům bačkorky duhové, mě svetr…

svíčky stále…





mějte hezký víkend…





7 komentářů:

  1. Moc hezké, Jani! Snad bude ještě trochu té slunečné podzimní nádhery, já nechci být od teď pod dekou :o)
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, hezké střípky z podzimu, taky všude svíčkuju. A koukám, že máš ještě jahůdky. Přeju hezký víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě je na zahradě na co se dívat, ale přeci jenom už je to jinačí. Snad ještě nějaké dny, kdy si řekneme, že je to opožděné babí léto. No, uvidíme. Ale nedá se nic dělat - už je říjen.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné pokoukání! Jani, hezká zákoutí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásně podzimní, ale ještě prý přijde babí léto. I já mám ještě pár jahůdek a hodně začaly kvést, nechápu, ty už asi nestihnou dozrát. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, máš krásně barevnou zahrádku. U nás už je měsíc pod vodu a mám pocit, že hnije už i tráva. Ale na záhoně ještě také něco málo kvete.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky..... já ještě nechci pod deku))))) Těším se foto tvých výtvorů. Přeji hezký týden.

    OdpovědětVymazat