středa 6. května 2015

Radost....



mám velikou...
misky už jsou ve školce připravené na příští týden do pokladu...
kolegyně nadšená...
já tím pádem spokojeně radostná...
povedlo se...
a jak mám radostnou náladu...
mám i kuráž...

ráda bych poděkovala i vám všem za pochvalu...
 jsem ráda pokud se inspirujete...
kresleno popisovačem na porcelán, píší v návodu, že po zaschnutí 6 hod. lze mýt...
jistotu vidím ve vypálení v troubě...

moc se mi líbí technika vymývaná klovatina...
kde jinde bych koukala než u Monči na kopečku...
přetrvávala u mě obava jak myši zvládnou tuto techniku...
jsou čtyřleté...
a
dnes byl den D...
zatím zvládly štětcem namalovat maminku...
a těší se na matlání, určitě budou řádně zmazaéí...
nevadí...
a co víc, slíbila jsem jim čarování s vodou a to je láká moc...
takže pokračování bude až v pondělí...
zítra nestíháme a pátek budeme doma...



kontrola zahrádky...



ustřihnout pivoňku do vázy...










sehnat něco k večeři...




a popřát vám krásný večer...



Žádné komentáře:

Okomentovat