pátek 16. ledna 2015

Hezký pátek...

týden utekl jako voda, zdá se mi že čas utíká nějak moc rychle,
 žádné zbrzdění nepociťuji a četla jsem, že je rok KOZY a ten bude pomalejší...uvidíme...
Včera jsme ve školce mluvily o zápisu do školy u nás, jsou nastavena kritéria a počítají se body. Ovšem pokud některý budoucí žáček bude mít shodný počet s dalším žáčkem či žáky,
 pan ředitel rozhodl o losování.
 Našeho pana ředitele mám ráda, holky chodily do jeho školy obě a je to férovej chlap, musím říct,
 že jsem ráda, že zápis máme dávno za sebou.
 Máme i dětí, které zůstaly ve školce jako odkladové, protože se nedostaly do školy a to nevím jestli letos mají jistotu a půjdou do té své vybrané...


Ve středu jsem usnula už při prostřeno, sem tam se oko otevřelo a zase zavřelo a po deváté byl přesun do ložnice...
abych včera nedopadla stejně, rozhodla jsem se přešít rukávy u kabátu...
ve skříni visí dlouho, kupován byl když naše starší dcera chodila do devítky,takže 12let,
nějaký rok nošený a pak uklizený. Měl vycpávky a široká ramena...
Dneska je bez vycpávek, ramena akorát, cítila jsem se v něm dobře...
už nevisí ve skříni, ale na věšáku a je provětrán :o) 


vycpávky pryč...


 moc se mi líbilo u Inky jak začíná týden kytičkou...
když jsem si uvědomila, že mám odpolku rozhodla jsem se pro pátek...
Inko díky...






loňský Hvězdník vypadá, že vykvete...
těším se...




loni o vánocích



hezký víkend mějte..