pondělí 29. prosince 2014

Padá...

a sněží...
venku je po ránu úplné ticho...když sněží i u nás, musí být sníh úplně všude...
děti mají radost, konečně bílé ....
mám volno, čtu, háčkuji, šiju, procházkujeme...
a je prima...








nákrčníky mám moc ráda, včera jsme šli na procházku a bylo v něm dobře...
ze staré krabice plné bavlnek jsem vyštrachala melírované a háčkovala a háčkovala...
nevím jestli zůstane u dečky nebo naaplikuju a bude polštář...
co vy na to....poradíte?


a nečekaný dárek po vánocích...
stále jsem přemýšlela jaký šicí stroj si koupit...
byla jsem nerozhodná...
a mám vyřízeno...
můj muž vzal veritazku do dílny...
a šije jako nová...
i vyšívá a to dobrých pět let šila jen rovný steh a entl..
JUPÍ


a když opravená...
tak i pracovitá...

polštář je pouze jeden, každá strana má jinou tvář :o))

a kdo si hraje nezlobí...
ježíšek ví jak na nás...


mějte se hezky sněhově....