neděle 20. dubna 2014

Volná sobota

Sobota nakonec byla slunečná.....................
Někdo jí trávil výletem, návštěvou u přátel a mi prací............
Likvidovat byt není žádná radost, ale volno se hodilo, Praha prázdná, příslušníků silniční kontroli dost a kontrolovali :o) ,naštěstí můj průjezd byl hladký.......................

Ještě že fungují sběrné dvory, naše ceste vedla i tam, odložit věci nepotřebné a zbytek naložit odvézt do domečku, vyložit, uklidit, hlavně najít správné místo kam uklidit.Né všeho jsem schopná či ochotná se zbavit, možná už nikdy nic z toho nevyndám, ale....


                                   auto i sklep je uklizen a výbuch se přesouvá do kuchyně.......

odměna za hotové.............
jenže, posezení venkovní máme obydlené, samozřejmě dřevem, je to stinný kout zahrady a ještě v něm nesedáme, však není na čem.I když poradili jsme si, improvizovali a bylo nám moc fajn ani přeháňky nevadily...........





                         kultura stolování nic moc, ale tím jak vše bylo dílo okamžiku, bylo nám blaze..........
 










píšu u snídaně, hned jak dopíšu  čeká na mě vyprané prádlo, ráda věším na zahradu, potom mazance
 a další likvidace z bytu............

a abych nezapomněla,důležitá věc je návštěva u kamarádky, mám jí při cestě.................
jo a taky byl můj další plán došít tašky ...no nevím nevím....


                                                             Mějte se krásně...

                                                                       Jana

2 komentáře: