středa 5. března 2014

Sovičky..............

                                                Přeji hezké středeční odpoledne..............

Sovičky mě úplně dostaly, nejdříve byl slib ušít dvě velké, samozřejmě nedalo mi to a musela k nim být i malá neb Lenka pro kterou byly SOVY, má holčičku ..............Jasně ušila jsem radost pro Aďu.
Jenže.........Sovičku měl doručit bráška a pohled do jeho oček mrkaček, byl pro mne rozhodující.Otázka zněla : jakou Tome ???? Modrou a proužky, bylo rozhodnuto.Včerejší odpoledne bylo tvůrčí a dnešní ráno radostné, byla PRUHOVANÁ.Domů šel ze školky po O, PRUHOVANÁ také, bez ní ani náhodou a to je ta nejkrásnější odměna dnešního dne.





ta je zatím moje



pomocník můj věrný


pro Aďu


Tomova

a jedna co kdyby.....


dárek za uháčkovanou čepku, právě od Adi....děkuji

Mějte se hezky 

Jana

3 komentáře:

  1. Janka sovičky sú veľmi pekné a vidím,že si mala aj pomocníka .
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, těch tedy je. Jani, sovičky jsou povedené !!! Hezký slunečný víkend a děkuji za návštěvu. Lenka

    OdpovědětVymazat